Alla inlägg under juli 2008

Av Cecilia - 27 juli 2008 02:03

 Idag har jag varit och sett talang i piteå dansar och ler.

Det var spännade alla var verkligen bra, Men det som var otrolig en tjej från Arvidsjaurs hennes röst lät som Jill Johnson hon var bara 16 år helt amazing hon vad iallafall hon celine dion sång a new day has come.

På andra plats kom en kille från piteå (Jonas) han fick med publiken han hade grym connection med publiken.

Det var en bra startfält, Sen åt jag thai wook mums så god denvar ska jag säga =)

Men det var extremt jobbigt att stå eller sitta när man såg talang, den kände som 30 grader man bara svettades så det rann, man vill dricka vatten hela tiden eller kyla ner sig med isbitar.


Sen så cyklade vi hem och pusta ut i skuggan=)

Det var otrolig skönt =)


Jag ska lägga in en låt också

Sarek med låten om du tvekar

den är väldigt fin låten


hej svejs

/cecilia

Av Cecilia - 25 juli 2008 00:30

idag var det varmt, så jag pressande i solen så jag får lite brunfärg på mig.

nu så kollar jag låtar och hittade en connection


Basshunter har gjort en ny video ochlåten heter all i ever wanted den är så lik basshunters  låten Dota, Fast låten all i ever wanted går fortare. ni kan checka in och kolla om det stämmer =)


hejsan svejsan cecilia


Av Cecilia - 10 juli 2008 17:55

Idag har jag bakad rabarber paj , mums filebaba

jag älskar rabarber och smulpaj.

Sen har jag städat hela husen det är nödvändigt =)

Men idag har det varit lite ostabilt väder, det blåser lite små kallt och sn är det grå moln in the sky

Min mor har drabbat av en host förskylning och mår inte bra,

Det är synd att sånt ska hända.

Men man visste att när man börja skolan igen skulle man kanske drabbas av förskylning.

Men jag hoppas jag inte blir smittat av morsan.

Imorron är det fredag man borde fara till stan och kolla läget. Om man hittar nåt där.

jag har sett en väska på gallerian som jag vill ha men det är alldelens för dyr =(

och sen måste jag hitta en present också =)


men jag hoppas det blir sol imorron hej svejs

Cecilia


Clay aiken med låten me and you =)


Me And You - Clay Aiken
Av Cecilia - 9 juli 2008 19:11

Idag blev min mor sjuk hon har hosta, jag hoppas att jag kan hålla mig frisk till Annas födelsedag på Lördag =)

Snart måste jag fara och klippa mig. Det är för tjockt och mycket hår, måste klippa  det. Jag ska försöka beställa tid hos en frisör.


Sommaren  är kärlek blomster tid ååhh så poetisk jag är, det är lite mer fåglar i luften när kärleken blomstrar nu blev jag poetsk igen, jag borde sluta nu med det.


jag saknar bill otrolig mycket =(


Jag är lite förvånad att man inte kan se Rascal flatts låt every day som jag har på min blogg, det är typiskt att sånt ska hända =(


Själv hoppas allt är bra med alla mina vänner också =)


ha det gott


/cecilia







Av Cecilia - 7 juli 2008 17:27
object width="425" height="344">

Rascal Flatts låten Every day

Ett populär countryband i Amerika. Jag tycker om låten =)





Av Cecilia - 7 juli 2008 15:32

Jag kommer att sakna dig =)


God Bless The Broken Road - Rascal Flatts
Av Cecilia - 6 juli 2008 22:22

Idag fick vi reda att Bill har farit till hundhimmelen, Det är svårt att beskriva känslan just nu, för han var en otrolig trevlig hund med en otrolig pigg, innan han blev 12 år.


Han älskade snö han sprang efter varje snöboll man kasta. Han älskade att fåga vatten ur vattenslangen, det såg så roligt ut när han gjorde det.


Bill brukade sätta leksaker i knät för att det var han sätt att säga: ska vi leka


Första dagen vi skulle sköta honom, Det började bra men i slut ändan så spyde bill lite var i huset.  Men då var min tanke ska vi sköta denna hund. efter har torkat upp han spya.


Men efter dagarna , helger och månader vi sköta honom kom han närmare mitt hjärta.


Vi sköta han i 3 år han fick också vara med mig på lektionerna på Grans. det tyckte han var kul. Inte bara på mig men det fanns brudar VOFF

då blev han ståtligt och visade hur snygg han var hahaha.


Men Bill jag kommer sakna dig

/cecilia











Av Cecilia - 3 juli 2008 14:23
未来就是现在 Wei Lai Jiu Shi Xian Zai - 周笔畅 Zhou Bi Chang

Hon heter Zhou BiChang som sjunger låten =). hon har en fin röst och låten är bra  tycker jag=)

Min favorit låt är:

Wei Lai Jui shi xian zai

och betyder The future is now

Hon kom på andra plats i den chinesiska idol också =)

Mvh Cecilia

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards