Alla inlägg under juni 2008

Av Cecilia - 30 juni 2008 00:09

 Den här låten har jag lyssnat på många gånger kan jag säga. Musiken är bra . Ming min Koreanska vän gillade den här låten jätte mycket. Så därför ska jag sätta ut låten på min blogg. Jag hittade en text som är översatt på engelska  så att man kan förstå låten handling också.


Mvh Cecilia 


Texten:

I forget when it started
I don't know why I'm like this
A day seems so long and doesn't seem to have an end
How does another morning come? I don't know

I can't do anything while not doing anything
I look at the slow time
Where are you? What are you doing?
Because I only think of one person

I shouldn't be doing this, I know
I know that I can't love you
My confession will make you go through more pain
I know, I know

Even though I knew (I knew)
I can't do anything (can't)
I can only think of you
If I close my two eyes or open them again
I can only think of one person

The memory I can't erase for one second (even today)
I just think of you

I can't do anything while not doing anything
I look at the slow time
Where are you? What are you doing?
Because I only think of one person
Because I think of that one person

Av Cecilia - 24 juni 2008 16:52

Det regnar ute och det är blött i gräset,  Jag väntar en forsättning på Sofia blogg japp, tiden har gått långtsamt i dag, ibland känns det så.

Rufus har fått mat och visar med ett burr att han är glad.


 jag promenera idag blev lite blöt av regnet och men det är ändå en härlig känsla att få känna på regnet fall ner ansiktet.


jag ska sätta en till låt in på bloggen artisten heter Ashley tisdale kanske många vet om att hon spelar en karaktär i High school musical. Jaja låten heter Suddely

Det är bara att lyssna =)

hejhopp

Wow

Av Cecilia - 23 juni 2008 21:46

Vad jag hade kul på både midsommar och midsommardagen tack vare mina mina gulstenar som vänner utan dom skulle jag ha det fruktansvärt jobbigt dom betyder mycket för mig.

Mina vänner jobbar för fullt och jag hoppas att det går bra för dom.

Nu har solen sakta gått ner över molnen och jag skriver på min blogg ska även sätta in en ny låt också.

En låt som jag gillar gruppen heter Dainty Kane och låten heter stay with me.

Jag skulle spela kubb igen med mina vänner så kul =)

Ha det så grymt bra

hejsvejs

Av Cecilia - 20 juni 2008 12:46

Jag hörde låten i går men har den fortfarande i huvudet idag , Den är säkert svår smält hahahahahah =)




Av Cecilia - 19 juni 2008 19:43


Vilket underbart väder. Solen lyser fortfarande på gården.

 Idag har rufus gnagat i sig gräs. Rufus är en lite fegis kan man säga han rör sig inte så mycket när han får vara ute på gräsmattan. Men det gör inget han är söt ändå =)


Men själv har man städat och vattnat växterna och gjort borta allt jobbiga så den känns underlättande.


Imorron är det Midsommar och en trevlig kväll med tjejgänget.


Hejsvejs Cecilia 




Av Cecilia - 19 juni 2008 13:16

Första ordet är alltid svårt att skriva,  som vad ska man börja men och hur ska det forsätta.

Men jag ska bjuda på några låtar som jag gillar.

först och främst är det Jennifer love hewitt jag är säker att några har sett henne från Ghost Whisper själv tycker jag serien är bra. Men hon är också en sågerska.

låten heter Im gonna love you.


 Så det är bara att lyssna på låten och av göra själv

 Mvh Cissi


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards